13 Always n Forever...

13 Always n Forever...
SUPER JUNIOR

Monday, November 21, 2011

23 year of life..

Selamat hari jadi..
Selamat hari jadi..
Selamat hri jadi Nana..
Selamat hari jadi..

huhuhu..19 Novemeber 1988,bertempat di Hospital Assunta,Petaling Jaya, terdengarlah tangisan bayi yang agak kuat jugaklah menandakan lahirlah seorang puteri...(wahh..perasan kau kan..haha) di dunia ini..puteri ketiga kepunyaan Ibrahim Hassan dan Siti Nor Azimah Aziz..(perlu ke detail sangat??)

23 tahun berlalu..

19 November 2011..OMG!! 23 tahun dah ke?!! cepatnya masa berlalu..blink..blink the eyes,already 23 years..haha..memang perosak bahasa tau.. :p

dikesempatan ini,saya NURHANA IBRAHIM ingin mengucapkan terima kasih yang tak terhingga kepada keluarga,sepupu,kawan-kawan (sekolah,kolej,kerja,facebook, twitter) dan semua yang sudi memberikan ucapan sempana hari lahir saya..wahhh..dah macam PM lak..hehe...hadiah yang paling bermakna bagi saya setiap tahun adalah ucapan-ucapan ikhlas anda (yang tak ikhlas tu,ade aku kesah..huhu)..dan terima kasih kerana mendoakan yang baik-baik untuk saya..

teringat plak time study dulu..time birthday,ade kawan2 serumah yang gila lagi havoc (jgn mara naaa.. :p) yg sudi celebrate dengan aku..sanggup tu merempit dari Bangi ke Nilai untuk beli kek birthday aku..(sebab kt Nilai je ade Giant.. hehe)..dah beli kek,siap masak bihun lagi..memang meriah walaupun mase tu cuma 6 orang je..tapi meriahnya macam ada 600 orang..hehehe..terima kasih la kepada kawan-kawanku KAK WA, ALIN, KUCEN, KAK SU n AKAK..that was the most memorable day of my life..rindunya nak celebrate sama lagi dengan korang semua.. :( bila la agak2nya..errmmm...

tahun ni,xde any special celebration pon..just duduk depan PC, reply semua wish dalam FB n Twitter..hehe..ok what..seronok tengok komen2 tu semua walaupun tak wish dari yang tersayang..Ooppss!! ade ke??hahaha...

and the most special about my birthday kali ni,a day before my birthday,aku dapat kenal dengan beberapa kawan international..(wahh..bangga seketika di situ). thanks to Chamzi,Disti,Aegyojaja,Pinkelove and Khatz coz sudi wish my birthday..n we create a group!! SujuSlimps..hahaha..thanks guys..Love u so much la.. :)

and the most..most..mostttttt special during my birthday is,i got gift from SUPER JUNIOR!!!! WHAT?!!! *lari lompat2 pagar*
hadiahnye ialah......


....


....

....


jeng..jeng..jeng..

...
...
...


SUPER SHOW 4..!!!!
hahaha..

poyo je kan..no la..it's like big present for me from that "abang2 macho sedunia" la konon2..sebab die macam tarokh keramat dorang la..it's their day and my day too.. Suju=SS4 Nana=birthday...huuhu...ade mak kesah..hehe.. anyway,good luck to all my hubby(hubby ke??..hehe) for Super Show 4 k..saya akan tunggu untuk SS4 Malaysia!! hwaiting!! <3 :)

that's all for today..LOL..hahaha.. \(^0^)/

No comments:

Post a Comment