13 Always n Forever...

13 Always n Forever...
SUPER JUNIOR

Sunday, December 26, 2010

selamat hari isnin!!!kembali menjalankan tugas2 sebagai kuli..hahaha...ngntok gile hari ni..penat yang amat2.mane taknye.dari ari jumaat smpai ahad,bz memanjang pasal kenduri kawen zila ni..hadoiyaiii..penat kot dok ngangkung..bukan ngankung mintak nombor ek..ngangkung cuci bontot kuali.haha..leceh la kenduri2 ni..kalo kawen 2,nikah je boleh tak..??penat r nk kemas2 balik..hehehe...

selamat dah akak aku yang sorg 2 kawen.sekali lafaz je..pantas tol awey 2..mesti malam 2 dah dok hafal skrip.hahaha..bertambah lg ahli keluarga aku.. :p meriah lagi la umh pak brahim ngn cik amah.lepas ni sape lak la yg akan join family yg gilo2 ni.huhu...

tgk dorg pny wedding,x sangka lak.boleh kate meriah gak la "pesta" dorg 2..huhu..mne la die korek duit.hehe..tgk wedding 2,pening gak pale aku memikirkan cmne nak simpan duit kwen ni..haha..mau riban2 gak abis kalo nk kwen..xde sape2 yg sudi nk menyemonser wedding aku nnt ke???haha...

aiseymen...ingt nk upload gambar td..usb leh lak xde..cmno ni..xpe r.esok2 la upload ek..esok??? ckp psl esok..hooreeyyyyyyy!!! bank mcm nk diisi je esok..huhu..kawan2,kazen2ku sekalian,marilah kite memenuhkan wayang dimana2.mcm dh lame x jejakkn kaki kt cinema..huhu..tp cm bese la ek..sendiri2..huhu...bulan ni kene smpn skit la..si dia nak dtg sni!!! x sbr mau jumpa...kepada SYAHIRAH,ape2 info berkenaan si dia,sila lapor kepada saya ya..huhuuu..can't wait 2 see u!!! :p muaahhhh!!!

No comments:

Post a Comment