13 Always n Forever...

13 Always n Forever...
SUPER JUNIOR

Thursday, December 23, 2010

hari yg ditunggu....

first of all n wish happy bufday to my beloved mom..semoga mak dimurahkan rezeki,dipjgkn usia dan dikurniakan kesihatan yg baik..syg mak!! <3 dan sempena tarikh 24hb Dec ini juga,akan berlangsunglah majlis pernikahan kakak aku yg sengal lagi mental...NURZILA IBRAHIM..haha..kwen gak ko..aman skit dunia..hahahaha...akak aku kwen hari ni,aku leh lak keje kn..bgs pny nana..nak buat cmne,tugas dh memanggil.tp nsb baik half day je..kejap2 lg aku balik ek..huhu..
lps ni,tinggal 3 lg je la anak dara kt umh 2..2 lagi "anak dara" pak brahim ngn makcik amah dh xde.haha...lps ni sape plak la yg akan jadi mangsa pertanyaan makcik2 aku..adakah aku...?? adakah liya...??? yan??? mmg x la!! blaja pon x abis lg.huhu...
esok,25 Dec,majlis persandingan lak..kepada kwn2 ku yg dh dijemput 2,x kire la gune sms ke,fb ke...WAJIB DATANG...bleh buat reunion skali..hehe..pnt aku plan reunion ni.. :p
dh la..cm mls je nk tulis pjg2..kejeku dh memanggil ni..daaaaa....

oppsss...lupe lak..

SELAMAT PENGANTIN BARU NURZILA <3 MOHD RASZUAN...
SEMOGA BAHAGIA HINGGA KE AKHIR HAYAT...

*peace no war..hahaha

No comments:

Post a Comment