13 Always n Forever...

13 Always n Forever...
SUPER JUNIOR

Tuesday, March 8, 2011

congratz!!!

waahhhhh...tahniah diucapkan kepada kawan baikku..IKA kerana telah berhasil membuat anak..hahaha..congratulation!!!

wpon baru 6 mggu,aku dh x sbr menantikan kelahirannya..hahaha..aku lak excited lebeh..huhu..seronok la bile ade mmbr2 yg dah nak ade ade@dh ade anak..boleh aku gomol2 budak tu..hehe..aku???bertahun2 akn dtg..haha..

mesti comel anak dorg nanti kan..ika cantik,abg dan ensem..anak kuar,mst cm JESSICA ALBA..haha...




kepada ika dan rashdan,aku doakan semoga korg happy slalu k..n to ika,jge baby tu baik2..jga kesihatan ko jgk k..n aku doakn ko ngn baby ko shat slalu hrp ko dpt anak comel cam aku..hahahahaha..xleh bla..aku ngn kwn2 yg len doakan supaya anak yg bakal lahir nnt membawa seribu kemanisan,rahmat dan kebahagian dalam hidup ko sekeluarga..dan semoga anak ko nnt menjadi anak yg soleh@solehah..n to u my dear,jadilah ibu yang penyayang dan pendidik yg baik pada anak ko k.. :p






papepon..CONGRATULATIONS MY GEORGEOUS LOVELY FREN..love u..muaxxx!!! :p

No comments:

Post a Comment